Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

η άνοιξη έρχεται..

Άδεια παραλία. ίχνη απο βήματα. ένα μικρό ¨σ'αγαπώ¨ γραμμένο στην άμμο. κάποιος περπάτησε εδώ, άκουσε τον ήχο απ΄τα κύματα άφησε το μήνυμα του κι έφυγε. η ψυχή του εκτεθημένη σε κύματα και βλέμματα..ελέυθερη σ'αυτή την άδεια παραλία.

Η άνοιξη ήρθε με μια συγνώμη. αν δεν ζητήσεις συγνώμη απ'τον εαυτό σου δεν πρόκειται να προχωρήσεις. μετά όλα είναι πιο εύκολα. οι καρδιές μαλακώνουν, οι σκέψεις βρίσκουν λύσεις, τα άγχη βρίσκουν καταφύγια, τα χαμόγελα μένουν περισσότερο στην επιφάνεια..αργά αλλά τόσο γλυκά έρχεται η άνοιξη..

Υπάρχει μια θεωρία που αναφέρει ότι η επαφή με τη φύση έστω και για λίγο χρονικό διάστημα, αυξάνει την ικανότητα της μνήμης κατα 20%. ισχύει. οι μέρες που πέρασαν επιβεβαίωσαν τον κανόνα. θυμήθηκα ξανά απο πότε και με ποιούς ανθρώπους πορεύομαι σ'αυτή την όμορφη ζωή μου. ακόμη κι αν υπάρχουν στιγμές που χάνω τον προσανατολισμό μου..αυτοί είναι εκεί φρουροί της λήθης μου..έτοιμοι να επαναφέρουν τις μνήμες και να τροφοδοτήσουν τα κενά με νέες εικόνες και εμπειρίες..
Καμιά απο τις μέρες που πέρασαμε δεν βρήκα το κουράγιο να πω "συγνώμη". ίσ
ως γιατί δεν τη ζήτησα αρχικά απο τον εαυτό μου. τώρα που ξεθύμαναν οι μνήμες και οι λήθες, τα λάθη και τα πάθη(χωρίς αυτά δεν προχωράμε..) τώρα ναι, μπορώ να το πώ. συγνώμη Ε. συγνώμη Χ.

Περιμένω την άνοιξη. περιμένω να ξεχαστώ στη ζεστή αγκαλιά της. να χαμογελάω στον ζωηρό ήλιο της. να πίνω τον καφέ μου το πρωί με ανοιχτές τις πόρτες στο bliss..εκεί όπου το σάββατο(7/03/09) θα γίνουν τα εγκαίνια της έκθεσης, της φίλης candyblue, που θα μας χαρίσει τα πρώτα χρώματα της άνοιξης μέσα απο την τέχνη των κολάζ έτσι όπως μόνο αυτή ξέρει..μια βόλτα εκεί θα μας/σας πείσει..ότι η άνοιξη έρχεται..

6 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Στις καρδιές μας πρώτα απ' όλα. και μετά στην ματιά μας. Εύχομαι να είρθε στην δική σου.
Καλό σ/κο Έφη.

efoudi είπε...

@epikuros:

σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε.
έλα μια βόλτα απο το bliss..να δεις την έκθεση, να πιείς κι εκείνο τον υπέροχο καπουτσίνο που σου έχω αναφέρει..πρωινες ώρες θα βρείς κι εμένα να τριφυρίζω σε όλα αυτά..
να ΄σαι καλά.

candyblue είπε...

ήρθε...όλα το μαρτυράνε!

fieryfairy είπε...

τελευταία το μάτι μου πέφτει σε ανθισμένες αμυγδαλιές. Ήρθε η άνοιξη. Θα σας έρθω και στο bliss για την έκθεση

efoudi είπε...

candyblue@
πανω απ'όλα το μαρτυράει το μελισσάκι της άνοιξης!!
να το προσέχεις ναι; :)

fieryfairy@
λίγο κρυωμένη μας ήρθε,αλλά μέσα μας την περιμένουμε κι αυτό τη ζωντανέυει..
να έρθεις οπωσδήποτε στην έκθεση του Bliss..εκεί είναι η άνοιξη!!
να 'σαι καλά.

Me:Moir είπε...

...(συμπληρώνω) και μας παίρνει τα μυαλά :)