Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Στις Άδειες Νύχτες δεν φτάνει μόνο το Μυαλό


Τόσες μέρες και νύχτες ανακυκλώνω τις σκέψεις και τις κινήσεις μου. προσπαθώ να βρω μια σταθερότητα σε όλα αυτά αλλά δεν τα καταφέρνω. δεν φταίω. απλά δεν γίνεται. χρειάζεται χρόνος. είναι ο μόνος που δεν ελένγχω.

Ανάμεσα σε σκόνες, πράγματα παρατημένα στη μέση του καθιστικού, οσμές απο φρεσκοβαμμένους τοίχους,
σκισμένους φακέλους απο λογαριασμούς,
έχω ξαπλώσει στο στρώμα και κοιτώ το ταβάνι συλλογισμένη..
¨όλα θα πάνε καλά"
γιατί

εισπράτω γύρω μου τόση θετική ενέρεγεια και βοήθεια, που ενώ προσπαθώ να την αποτυπώσω με λέξεις,
δεν καταφέρνω (πάλι) να βρώ τις σωστές.
ψάχνοντας μια νύχτα στην οθόνη, έχοντας ¨κατεβάσει¨το διακόπτη του μυαλού, ακούγοντας μονάχα ένα cd που θα το ακούω καιρό..
κατάφερα και βρήκα τις λέξεις και την εικόνα που αναζητούσα..


(η φωτογραφία απο το δίκτυο. πρόκειται για μια κοντινή λήψη σε ένα νορβηγικό δάσος.)

6 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μια αληθινή αγκαλιά πόσο δύναμη δίνει.. "ο ένας για τον άλλο είμαστε κάτι σπουδαίο και μοναδικό"..
Καταπληκτικό και απίστευτα σπουδαίο..

Ανώνυμος είπε...

Έχω ένα μπουκάλι τζιν που δεν λέει να τελειώσει ακόμα...
Είναι γιατι δεν πίνω πολύ αλκοόλ, είανι που δεν έχω tonic όταν γουστάρω να πιω τζιν, είναι που κάτι βραδιές προτιμώ ένα martini bianco με θρυμματισμένο πάγο, δεν ξέρω πραγματικά γιατί αυτό το μπουκάλι με τζιν δεν έχει τελειώσει ακόμα...
Όμως, κάθε φορά που ανοίγω το μικρό μου ντουλάπι με τα λίγα μου ποτά, το βλέπω πότε μισογεμάτο και πότε μισοάδειο, αλλά με την ίδια πάντα ταμπέλα...
Μια ταμπέλα που έχει τη χρονολογία εμφιάλωσης, την ποιοτική μάρκα του αλλά και κάτι μισοσβησμένες αφιερώσεις (γραμμένες με μπλε μαρκαδόρο) από κάτι παλιούς συμπότες μου...
Κι εχθές το βράδυ, είπα να πιω ένα τζιν με tonic στην υγειά τους...
Σας φιλώ.

efoudi είπε...

roadartist@
δίνει τόση δύναμη που σε κάνει να απορείς και να το σκέφτεσαι μέρες..νιώθοντας ακόμη τη ζεστασιά της.
να'σαι καλά.

*ανώνυμε φίλε..
κάτι μου λέει πως σήμερα που φύσηξε ο νοτιάς, αυτός έφερε το μήνυμα σου μέχρι τη γειτονιά μου..
είναι η μεγάλη η χαρά μου να βλέπω εδω μέσα την όμορφη ανάμνηση που ξεπήδησε απο το μπουκάλι εκείνο..

όσο για ενα martini bianco με θρυματισμένο πάγο απο έμπειρα χέρια(ξέρεις εσύ..)κανονίζεται..

σε περιμένουμε πάντα.
και σε φιλώ πολύ.

candyblue είπε...

τις λεξεις εσυ τισ εχεις.Είναι εκει πριν ακομα τις φωνάξεις.

Ετρωγα sugus και σε ειχα στο μυαλό μου

Me:Moir είπε...

Τί έγινε, πήραμε το νετμπουκ και τώρα θα κάνουμε 10 χρόνια να ξανακάνουμε ποστ? Ε?

Ανώνυμος είπε...

apistefth h dynamh twn oswn les
einai alithina gia osous se xeroun
akoma ki an apoysiazoyn kairo apo tin zoh soy...tha einai gia panta kapoy ekei konta...sth geitonia sou...